Sunday, January 01, 2006

Happy New Year 2006

今個除夕bf竟然遺下我走去同佢班friends係聯誼會倒數,雖則佢地好耐無見,但都唔應該呢日聚會,呢件事我已周圍唱兼講足幾年!好在仲有朋友k仗義陪我唱k行街飲野,佢一身悉心打扮仲搞到我好唔自在,因為我只係牛仔褲,素顏,連耳環都沒戴,激氣呀,成晚俾佢威哂呀!本來我們打算玩懷舊唱k,點知點哂金曲都未開始唱便要交房,飲恨!!還有我們的Forget-me-not,竟然被某基督團體包場,自己band唱福音歌,我們真正感受到基督教都有錢的.Anyways, HAPPY NEW YEARS!!

另外都要多謝朋友v & her bf,因為佢地知我12/31無人理,call左班friends搞party,雖然我無去到,但真係Thanks a lot!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home